BRANDCRUSH: Custommade

BRANDCRUSH: Custommade

BRANDCRUSH: Custommade

Det er sjældent, man møder et brand, som fra den dag, det tog sine spæde begynderskridt, har haft fodfæste i én konkret stilart på trods af en modebranche med omskiftelige trends og tendenser. Custommade har aldrig været i tvivl om, hvem de er og hvad de vil. Blandt andet på grund af denne stilsikkerhed vandt brandet efter 12 år i branchen ALT for damernes prestigefulse pris 'Årets guldknap' foran andre førende tøjbrands som blandt andet 

Få et indblik i den kreative verden, der udgør Custommades legeplads lige her! 

EASY TIL LOVE - EASY TO WEAR

Siden 2002 har Custommade været under kyndige hænder af kreative direktør Christian Dam og hoveddesigneren Anne Rasmussen. Tilsammen udgør de essensen af det danske brand, når de vægter enkelthed og rene materialer i deres designs. Det er denne kombination, der ligger til grunde for Custommades store succes og mere end 700 forhandlere verden over.

Det er endvidere denne kombination, der ligger bag brandets fængende brandprofil og -slogan: Easy to Wear - Easy to Love. Custommades kreative designs og populære modetøj fokuserer på den tidløshed, som mange efterspørger i en modeverden, hvor det der er moderne skifter lige så ofte, som vi andre skifter undertøj. Når man kombinerer denne tidsløshed med en moderne kant og et kreativt twist, har man opskriften på succes. De fine designs fra Custommade er "easy to wear", fordi det er luksuriøst hverdagstøj, der ikke er for fint til at bruge i en afslappende weekend, og "easy to love", fordi det samtidig ikke er kræver yderligere styling for at egne sig til en svingom i det københavnske natteliv. 

få nyhedsbrevet

Til toppen