TOMS® Espadrillos

TOMS® Espadrillos

TOMS® Espadrillos

"One for One" er sloganet bag brandet med en inspirerende velgørenhedshistorie som få. Hvad der startede som en simpel idé har i dag udviklet sig til at blive et verdensomspændende velgørenshedsfænomen, som man kun kan imponeres af. TOMS® sætter barren for brandkoncepter højt. 

"One for One" refererer til det koncept, der udgør TOMS® ideologi - køb ét, giv ét. Det var en rejse til Argentina i 2006, der inspirerede manden bag brandet, Blake Mycoskie, til at starte sit velgørenhedsprojekt, der skulle sikre, at ingen børn i verden skulle gå barfodet rundt. Når du køber et par TOMS®-sko, forærer brandet et par til et barn i nød. "Ond for One". 

I dag er det dog ikke kun et koncept, der knytter sig til brandets skoproduktion, der i særdeleshed tæller deres populære espandrillos. TOMS® producerer ligeledes en række andre produkter - heriblandt briller og tasker - alle med den samme brandlogik.

Se alle vores produkter fra det inspirerende fairtrade brand, TOMS®, lige her!

 

få nyhedsbrevet

Til toppen